Helpdesk

Sistemi helpdesk është një sistem opensource për gjurmimin e problematikave të stafit të Bashkisë Tiranë. Në këtë sistem ju keni mundësinë të logoheni me kredencialet tuaja (emër.mbiemër dhe fjalëkalimi me të cilin logoheni në kompjuterin tuaj). Këtu ju mund të raportoni një problem apo të bëni një kërkesë ndaj stafit të IT, të vendosni vendndodhjen tuaj, një përshkrim të shkurtër të problematikës dhe me pas do të keni mundësinë të merrni njoftime me email për ecurinë e saj. Ky sistem mundëson shfaqjen e “tickets” për stafin e IT në sistem me të dhëna se kush e dërgoi emailin, cfarë problematike ka, sa është koha që është dashur të zgjidhet ky problem nga stafi, cili është personi që e zgjidhi si problem etj.

Si të ndryshojmë fjalëkalimin në domain?

Pasi të jeni loguar në kompjuter me userin tuaj shtypni së bashku tastet CTRL+ALT+DEL. Në dritaren që shfaqet kliko mbi “Change Password”. Plotëso me rradhë fushat që shfaqen pas këtij hapi dhe prisni derisa të merrni konfirmimin që fjalëkalimi u ndryshua. 

Cfarë duhet të kemi parasysh kur vendosim një fjalëkalim të ri:

  1. Duhet të ketë një apo më shumë gërma të mëdha
  2. Duhet të ketë gërma të vogla
  3. Duhet të përmbajë numra
  4. Duhet të ketë një apo më shumë karaktere speciale (*@#!%)
  5. Nuk duhen përdorur fjalëkalime të vendosura më parë
  6. Nuk mund të përdorni emrin apo mbiemrin tuaj në përbërjen e tij
  7. Duhet të jetë te paktën me 7 karaktere
Suport online
Notifikimin me "tickets"
Ndjekje dhe zgjidhje e problematikave
Update dhe back-up
Shopping Basket