Xiaomi prezanton makinën e saj të parë SU7

Xiaomi prezanton makinën e saj të parë SU7 me 800 km autonomi dhe 0-100km/h në vetëm 2.78s dhe pasi duket se do të konkurrojë me Porsche, Tesla.

Kompania kineze Xiaomi të enjten ka detajuar planet për të hyrë në tregun e automjeteve elektrike të Kinës dhe për të konkurruar me gjigantët e prodhuesve të automjeteve Tesla dhe Porsche me një model makine që thotë se ka shpenzuar më shumë se 10 miliardë juanë (1.4 miliardë dollarë) për ta zhvilluar.

Makina elektrike ka një bateri 101 kWh me qeliza CATL, duke siguruar një autonomi maksimale prej 800 km.
Versioni AWD ka 475 kW fuqi, i mirë për përshpejtimin 0-100 km/h në 2,78 sekonda dhe shpejtësinë maksimale 265 km/h.

Xiaomi njoftoi planet e saj të prodhimit të makinave gati tre vjet më parë në 2021, më 30 mars, kur Lei Jun, CEO dhe themeluesi i kompanisë, mbajti një fjalim publik duke thënë se Xiaomi do të investonte $1.4 miliardë në biznesin e saj të prodhimit të makinave.

Kompania më parë pretendonte se Xiaomi SU7 do të nisë prodhimin masiv në gjysmën e parë të 2024. Sot, u zbulua se Xiaomi SU7 do të vijë në dy versione: SU7 dhe SU7 Max.
Modeli bazë SU7 është me rrota të pasme aktive me motorin V6 të zhvilluar nga Xiaomi me një fuqi maksimale prej 220 kW. Ai mund të përshpejtojë 0-100 km/h për 5,28 sekonda. Ai do të ketë një bateri me kapacitet 73.6 kWh, duke siguruar një autonomi prej 668 km sipas standardit CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle).Versioni SU7 Max do të jetë AWD i pajisur me motorë të dyfishtë me një fuqi maksimale prej 425 kW. Përshpejtimi 0-100 km/h është 2.78 sekonda, dhe shpejtësia maksimale është 265 km/h. EV mund të bëjë gjithashtu 0-200 km/h në 10,67 sekonda. Bateria Qilin NMC e CATL ka një kapacitet prej 101 kWh dhe siguron një autonomi CLTC prej 800 km. Bateria mund të rikarikohet për 390 km në 10 minuta, më shumë se Tesla Model S Plaid. Në vetëm 5 minuta karikim, SU7 mund të shtojë 220 km, dhe në 15 minuta, 510 km.
Brenda makinës është një ekran qendror 16.1 inç me rezolucion 3k, një panel 7.1 inç për shoferin dhe dy ekrane në pjesën e pasme për pasagjerët, që në të vërtetë janë Mi Pads. Sistemi operativ që do të fuqizojë këtë makinë do të jetë HyperOS me procesor Qualcomm Snapd me procesor Qualcomm Snapdragon 8295.

SU7 do të konkurrojë me Porsche Taycan dhe Tesla Model S në Kinë. Megjithatë, Xiaomi nuk e tregoi çmimin gjatë ngjarjes, por Lei Jun komentoi: “Mos shpërndani marrëzira; makina nuk do të kushtojë $19,800, tregoni pak respekt për teknologjinë pas makinës.” Carnewschina beson se çmimi i modelit bazë do të fillojë nën $42,500.

Burimi: CNBC

Shopping Basket